دانلود نرم افزار دادهای هسته ای

  • صفحه اول
  • دانلود نرم افزار دادهای هسته ای
image

دانلود نرم افزار دادهای هسته ای

معرفی

در تمام محاسبات هسته ای به داده هایی لازم می شود که معمولا برای محقق علاوه بر آن که پیدا کردنشان وقت گیر است، مرجع موثقی برای این داده ها که بتوان به آن اعتماد کرد، وجود ندارد. نرم افزار دادهای هسته ای با هدف

(1) جمع آوری دادهای لازم در محاسبات هسته ی

(2) ارائه مرجع علمی موثق برای این دادها

تهیه شده است.

نسخه فعلی نرم افزار که ویرایش سوم ورژن 1 است با قابلیت هایی که در ادامه بیان شده است تهیه شده است.

نرم افزار موجود در حال تکمیل شدن است و طبیعی است که خطاهایی در عملکرد آن مشاهده شود. بنابراین از همه عزیزان خواهشمند است هر گونه نظر، انتقاد و پیشنهاد را به آدرس ایمیل rasul.shamohamady@gmail.com با ما در میان بگذارند.

2) بخش ها

2-1) مدیریت در بخش مدیریت امکان تنظیمات نرم افزار وجود دارد. همچنین در این بخش شما میتوانید پوشته نرم افزار را عوض کنید. در صرتی که تنظیمات جی میل خود را وارد کنید میتوانید مستقیما سوالات خود را با ما در میان بزارید. برای "ارتباط با ما " از بخش ابزار منوی "تماس با ما" استفاده کنید.

2-2) محاسبات این قسمت، قسمت اصلی نرم افزار است و شامل تمام اطلاعات لازم برای محاسبات هسته ای است. در حال حاضر تنها بخش هایی از این نرم افزار کامل شده است.

2-2-1) اطلاعات پایه در این قسمت خواص رادیوهسته ها و خواص 40 ماده رایج و مهم که در محاسبات از آنها استفاده می شود آورده شده است.

2-2-2) ضرایب تبدیل شار به دز لیست ضرایب تبدیل شار به دز که در محاسبات پرتوی استفاده می شود در این بخش قرار دارد. این ضرایب فقط ضرایب تبدیل نوترون و گاما هستند.

2-2-3) تبدیل واحد

2-2-4) نمودار گسیل ذرات طیف تابش گسیل شده از ذرات مختلف در این بخش آورده شده است.

2-3) ابزار در این قسمت ابزار هایی برای استفاده بهتر از نرم افزار آورده شده است.

3) هزینه این نسخه از نرم افزار رایگان است.

4) مدت زمان اعتبار نرم افزار در تاریخ 30/03/95 منقضی می شود. بنابراین بعد از این تاریخ باید برای گرفتن نسخه جدید به آدرس http://partoyar.com/personal/index.php?cat=16 مراجعه شود.

نرم افزار دادهای هسته ای در لینک زیر برای دانلود قرار داده شده است.    

 منقضی شده است